27/08/2013

Nail polish review.

Spletna drogerija Click2Chic me je pred kratkim izbrala za lepotno ambasadorko in mi v uporabo poslala lak za nohte Ruby kisses HD v odtenku Lime green with envy. Svojo zbirko lakov sem tako dopolnila s še eno znamko, ki mi je sicer znana od prej, vendar me dosedaj ni prepričala. Predvidevala sem namreč, da se ta njihova malce dražja vrsta lakov HD ne razlikuje toliko od tistih njihovih malo cenejših. Pa vendar sem se zmotila.
V 15ml steklenički se skriva čudovita, poletna, skoraj neon zelena barva. Glede na to, da je zaključek jelly, je presenetljivo že prvi nanos precej prekriven. Čopič lepo zajame celoten noht, nanos je otročje lahek. Že po prvem nanosu se vidi nekakšen MAT zaključek, ki pa po drugem nanosu ni tako zelo zelo opazen. Če želite opaznejšo barvo, sta potrebna dva nanosa. 
Če potegnem črto lahko priznam, da me dandanes redkokateri lak preseneti. Vsi se mi zdijo nekako isti, razliko opazim večinoma le v čopiču. Ruby kisses HD pa me definitivno je presenetil. Pričakovala sem, da bo končni rezultat veliko bolj svetleč kot dejansko je. MAT definicija se odlično združi z jelly zaključkom in to je razlog, da sedaj malo manj sovražim jelly finishe. :)

Ocena: 4/5





click2chic, nailpolish rewiev, neon green nail polish, ruby kisses hd, lime green with envy


              















Love,
Katarina

1 comment:

Thank you very much for your comment!