28/05/2015

How to get long lashes.

I am sure a lot of women are obsessing over long lashes just like I am. But since I am not really fond of fake lashes and I hate putting them on, I wanted to try something new, something that could work for a longer period of time. I heard about this serum Lux-Factor (click-click) and wanted to give it a try so I did. And (I don't want to sound like I am selling something to you), but this thing actually works. My lashes are naturally straight and not really that long, normal length. But after using this serum you can see down on my photos how long they really became, wtfff! I couldn't believe it, honestly! :D Like a dream come true. I will post some photos of my lashes with mascara on my INSTAGRAM, don't forget to check it out! :) 

Dejstvo je, da sem obsedena s trepalnicami, kakorkoli se že to sliši. Daljše so, boljše so. Zato sem bila super navdušena, ko sem testirala serum za rast trepalnic Lux-Factor (click-click). Vedno me je zanimalo, ali te stvari dejansko delujejo. Imam nekako srednje dolge trepalnice, normalne gostote, skratka noben presežek. Serum Lux-Factor uporabljam že nekaj mesecev in moram reči, da res deluje! Seveda je neumno pričakovati, da bodo trepalnice zrasle za dodaten centimeter, zagotovo pa lahko trdim, da imam vsaj par milimetrov daljše, kar je zelo opazno, sploh po nanosu maskare. Že po cca. dveh tednih testiranja sem bila zares presenečena nad rezultatom. In ta rezultat še kar drži na mojem obrazu. Thumbs up!

Buy it HERE
Serum lahko kupite TU (click-click)!















Love,
Kat

3 comments:

Thank you very much for your comment!